Piagam Pelanggan

Last Updated: Tuesday, 15 November 2016
  1. Memproses permohonan pendaftaran keahlian perpustakaan dalam tempoh satu (1)  jam  hari bekerja.
  2. Memastikan urusan pinjaman bahan perpustakaan diselesaikan dalam tempoh dua (2) minit bagi setiap pelanggan kecuali waktu sesak.
  3. Memastikan bahan perpustakaan perolehan terkini tersedia di atas rak untuk rujukan pelanggan Shah Alam dalam tempoh dua (2) minggu.
  4. Perkhidmatan rujukan bersedia membantu anda untuk mengesan bahan maklumat tidak lebih daripada satu (1) hari.
  5. Memberi maklumbalas kepada aduan yang lengkap kepada pengadu dalam tempoh tujuh (7) hari bekerja.

 


 

LAPORAN PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN

PERKARA
DOKUMEN

Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan Januari - Disember 2012

Muat Turun 1

Muat Turun 2

Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan 2013

Muat Turun

Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan 2014

Muat Turun

Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan 2015

Muat Turun