Piagam Pelanggan

Last Updated: Friday, 13 April 2018
  1. Memproses permohonan pendaftaran keahlian perpustakaan dalam tempoh satu (1)  jam  hari bekerja.
  2. Memastikan urusan pinjaman bahan perpustakaan diselesaikan dalam tempoh dua (2) minit bagi setiap pelanggan kecuali waktu sesak.
  3. Memastikan bahan perpustakaan perolehan terkini tersedia di atas rak untuk rujukan pelanggan Shah Alam dalam tempoh dua (2) minggu.
  4. Perkhidmatan rujukan bersedia membantu anda untuk mengesan bahan maklumat tidak lebih daripada satu (1) hari.
  5. Memberi maklumbalas kepada aduan yang lengkap kepada pengadu dalam tempoh empat belas (14) hari bekerja.

 


 

LAPORAN PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN

PERKARA
DOKUMEN

Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan 2012

Muat Turun 1

Muat Turun 2

Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan 2013

Muat Turun

Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan 2014

Muat Turun

Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan 2015

Muat Turun

Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan 2016

Muat Turun

Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan 2017

Muat Turun 

Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan 2018

Muat Turun