Piagam Pelanggan

Piagam Pelanggan

Memproses permohonan pendaftaran keahlian perpustakaan dalam tempoh tiga puluh (30)  minit hari bekerja.

Memastikan urusan pinjaman bahan perpustakaan diselesaikan dalam tempoh dua (2) minit bagi setiap pelanggan kecuali waktu sesak.

Memastikan bahan perpustakaan perolehan terkini tersedia di atas rak untuk rujukan pelanggan Shah Alam dalam tempoh dua (2) minggu.

Perkhidmatan rujukan bersedia membantu anda untuk mengesan bahan maklumat tidak lebih daripada satu (1) hari.

Memberi maklumbalas kepada aduan yang lengkap kepada pengadu dalam tempoh empat belas (14) hari bekerja.

Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan

Perkara Dokumen
Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan 2020 Muat Turun
Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan 2019 Muat Turun
Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan 2018 Muat Turun
Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan 2017 Muat Turun
Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan 2016 Muat Turun
Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan 2015 Muat Turun
Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan 2014 Muat Turun
Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan 2013 Muat Turun
Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan 2012 Muat Turun B Muat Turun A
  • Home
  • Piagam Pelanggan

Showing 1-6 of 19 results

ms_MYMY